Sunday, May 03, 2009

Sepatutnya ak wat mende lain...tpi...

Tapi... sangat lah tapi

Got this from nonoy's blog. Saje nak buat.... because I'm bored and my brain refuses to cooperate...


1. Bekas kekasih saya adalah :
saya mane penah kapel…suke kat orang ad lah…

2. Saya sedang mendengar :
kipas saye berpusing… grung3~

3. Mungkin saya patut:
sambung stadi mikrob….tpi malas

4. Saya suka :
Arashi sbb suke2

5.Sahabat-sahabat baik saya :
ad dekat penang….woit!!! baby heads UP!!!

6.Saya tak paham :
kenapa kedekut sngt lecturer nak bagi notes….KENAPA!!!!

7.Saya kehilangan :
my faith in the world because I have no notes….

8.Ramai yang berkata :
saya rock…. apkah rocknya saya?

9.Makna nama saya :
Aisya (nama isteri nabi Muhammad S.A.W) Fathanah (yg bijaksana)

10.Cinta itu adalah:
perasaan yng memerasankan dan diperasankan….paham??

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
baca mende alah ni…

12.Saya akan cuba :
stadi sedaya upaya supaya tak fail

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
commitment

14.Telefon bimbit saya :
dah lapuk…

15.Bila saya terjaga dari tidur :
I have a habit of flexing my fingers…. don’t know why though

16.Saya paling meluat apabila :
ntahlah….tergantung keadaan kot

17.Pesta/Parti adalah :
something yng saya rasa saya x pernah pergi…

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anak kucing…nama dia capang…dia da hilang

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa kat skolah…da la ada geng sekepala, senang plak tu nak balik umah..

20.Hari ini :
hari ahad before exam week...(kenapakan nona buat ini?)

21.Malam ini saya akan :
stadi ler...nak wat pe lagik

22.Esok pula saya akan :
stadi, pegi kelas, pastu jawab exam… eishhhh

23.Saya betul-betul inginkan :
otak photographic memory… ahaha….

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
saya rasa rambut saya gile2 punye serabut… bed hair…

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah…cos ada book store

26.Makanan Barat atau Jepun :
.barat..because even though I like Japanese things, I can’t exactly stand Japanese food

27.Bilik yang terang atau gelap :.
.separa gelap

28.Makanan segera adalah :
..something senang…esp bila malas

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
kalo ade info, bgtau la ak eh..

30.Siapa yang anda nak Tag?
tara sapa-sapa…malas nak tag…. muahahaha

~err...whatwasidoingactually~
AKuNonA

2 comments:

Anonymous said...

warrrghhh i like your responses....

akunona said...

seriously, i want to have photographic memory